novinA

علم و فناوری

novinA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

 پادکست مجموعه ای از قسمت های یک نمایش صوتی است که می تواند در دستگاه تلفن همراه شخص، دانلود شود (به صورت آنلاین یا آفلاین). اصطلاح “پادکست” برای اولین بار در سال 2005 مورد استفاده قرار گرفت و یک کلمه مرکب است که از ترکیب  ‘iPod’و ‘broadcast’ تشکیل شده است.

با توجه به قالب مناسب و تنوع موضوعات – از موضوعات علمی تا خنده دار، پادکست ها هر روز محبوب تر می شوند. علاوه بر این، بیشتر پادکست ها در اپلیکیشن ها به صورت رایگان در دسترس هستند. اما مهمترین نکته این است که گوش دادن به پادکست ها راهی مؤثر برای تقویت زبان انگلیسی است. پادکست های انگلیسی زبان به شما کمک می کنند:
مهارت listening را توسعه دهید.تلفظ صحیح کلمات را بیاموزید.دایره واژگان خود را با کلمات، عبارات و اصطلاحات جدید گسترش دهید.با گوش دادن به پادکست انگلیسی با زیرنویس، مهارت خواندن را تمرین کنید.با انواع مختلف لهجه ها و زبان های عامیانه محلی آشنا شوید.درک خود را از انگلیسی زبانان بومی بالا ببرید.پادکست ها در واقع ابزاری عالی هستند که می توانید در کنار کلاس های انگلیسی خود از آنها استفاده کنید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • نیکا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی