novinA

علم و فناوری

novinA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

 

۱- ابتدا اینفلوئنسرها را فالو کنید

این کار مثل جادو عمل می‌کند. یک لیست از اینفلوئنسرهای مرتبط با زمینهٔ فعالیتتان تهیه کنید و آنها را فالو کنید. شاید پیش خودتان بگویید آنها که قرار نیست اکانتم را فالو کنند، پس چرا باید آنها را فالو کرد؟

درسته، اکثر اینفلوئنسرها شما را فالو نخواهند کرد، مخصوصاً اگر شناخته‌شده نباشید. حتی اگر شما را بشناسند، باز هم احتمالش کم است که شما را فالو کنند.

پس هدف از فالو کردن اینفلوئنسرها چیه؟ خب این هم از فایدهٔ فالو کردن اینفلوئنسرها:

  • خیلی از مردم در پی فالو کردن اینفلوئنسرها هستند و برای افزایش فالوورهای خود، فالوورهای اینفلوئنسرها را نیز فالو می‌کنند. بنابراین اگر اینفلوئنسرها را فالو کنید، احتمالاً افراد بیشتری شما را فالو خواهند کرد.
  • هدف برنامه‌هایی مثل ManageFlitter و Tweepy فالو کردن فالوورهای اینفلوئنسرها است. پس اینفلوئنسرها را فالو کنید تا شانس افزایش تعداد فالوورهایتان بالا برود.
  • با ریتوییت کردن توییت اینفلوئنسرها یا کامنت گذاشتن برای اینفلوئنسرها احتمالاً فالوورهایتان بیشتر می‌شود.

جمع‌بندی: یک لیست از ۵۰ تا ۱۰۰ اینفلوئنسر مرتبط با زمینهٔ فعالیتتان پیدا کنید و آنها را فالو کنید. بعد از گذشت یک هفته متوجه افزایش تعداد فالوورهایتان خواهید شد.

همچنین توییت زدن در آخر هفته می‌تواند بازخورد توییت هایتان را بیشتر کند. با توجه به نمودار زیر، بازخورد توییت ها در جمعه، شنبه و یکشنبه بیشتر است (در ایران پنجشنبه و جمعه توییت بزنید).

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • نیکا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی